FANDOM

Rys. 14.jpg

Rys. 14

Rys. 14. Rozmieszczenie wskaźników na tablicy rozdzielczej - ciągniki z pneumatyką i kabiną
Ursus - standard 07 S:
1- lampka kontrolna spadku ciśnienia powietrza, 2- manometr, 3- dźwignia sygnału dźwiękowego i przełącznika świateł, 4- przełącznik kierunkowskazów, 5- włącznik awaryjnych świateł ostrzegawczych, 6 —stacyjka, 7- wyłącznik dawki paliwa, 8- lampka sygnalizacyjna włączenia przedniego napędu lub zaślepka (przy osi nienapędzanej), 9- wskaźnik poziomu paliwa, 10a-lampka kontrolna ładowania akumulatora, 10b- lampka kontrolna ciśnienia oleju w silniku, 10c- lampka kontrolna zanieczyszczenia filtru oleju przekładniowo-hydraulicznego, 10d- lampka kontrolna zanieczyszczenia suchego filtru powietrza, 10e- lampka kontrolna świateł drogowych, 11- zestaw lampek sygnalizacyjnych kierunkowskazów, 12- gniazdo lampy przenośnej, 73- wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, 14- ręczna dźwignia sterowania dawką paliwa, 15- traktometr, 16- dźwignia włącznika wycieraczek i spryskiwacza, 17- włącznik świateł reflektorów, 18- przełącznik wskazań zbiorników paliwa ( w tych ciągnikach jest w tym miejscu zaślepka ), 19-dźwignia zmiany biegów: a- gałka dla skrzyni 8-biegowej, b-gałka dla skrzyni 8-biegowej z prędkościami wyższymi 29...33,5 km/h, c- gałka dla skrzyni 12-biegowej, 20- dźwignia reduktora, 21- dźwignia HI-LO (na gałce „żółw" i „zając").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki